gusta.blogg.se

Onsdagen den 29 Januari 2020

Kategori: Allmänt

Hej! Idag så var jag i skolan och jobba igen. Men i dag så hade vi våran gamla lärare igen. För att den nya läraren var sjuk idag. Och så var hon och jag ute och åt lunch idag och det var jätte trevligt tycker jag. Vi gick till Oliver twist för att där så har dom god lasagne. Så att jag åt det. Men dom har gjort om där på Oliver twist förut så hade dom lunch meny. Men det har dom tagit bort så att det är mycket dyrare att gå dit nu. Förut så kosta det 99 eller 100 kr men inte nu. Och det var inte mycket folk där heller. Så att jag har haft en bra dag i dag. I morgon torsdag är jag ledig. Sen så är det skola igen på fredag en liten stund och sen så är det ledigt några dagar igen. Så att ni som läser detta får ha det så bra och trevlig helg när den kommer igen. Många kramar till er alla från Linda 🌷🌷🌷🌷 så att jag säger tack för sällskapet på lunchen bästa lärare.  Vi ses igen på tisdag. ☺️
Kommentera inlägget här: