gusta.blogg.se

Tisdag den 26 november

Kategori: Allmänt

Jag var till sjukhuset och läkaren som tog proverna på mig var jätte otrevlig. Jag hade missat vilket väntrum jag skulle sitta i och då blev hon väldigt irriterande. Men jag hörde när mitt namn ropades ut så att då gick jag dit och då gick hon förbi mig och inte såg mig. Och så sa hon att det blir så när man inte läser ordentligt på datorn på sjukhuset. Jag blir alltid så illa behandlad och bemött på sjukhuset när jag kommer dit.jag kommer att skriva om sånt i tidningen om hur illa behandlad jag blir. Det finns vissa människor som har det lite svårt med datorn på sjukhuset. Så att blir det inte bättre så kommer jag klaga som bara den i tidningen. I morgon så är det onsdag igen och skola som vanligt hela dagen. Sen ledig på torsdag och då blir det nog handla lite. Och fredag så är det skola igen och sen så möte med Anna inom FiA verksamheten.  Kram på er alla från mig. 
Kommentera inlägget här: